3 תשובות
פשוט תגידי לו אני אוהבת אותך.
זה לא כלכך רציני זה לא שהוא מכיר אותך.
אנונימית
מאוהבת את לא, בואי. את לא מכירה את הבן אדם בכלל ולא את האופי שלו, רק את הפרסונה הציבורית שלו. 99.9999 אחוז שהוא לא יענה לך בכלל ולא יקרא את ההודעה. אין לו סיבה לענות
לצערי את תתאכזבי. זו הדלקות נעורים והוא לא יגיב על זה, כי זה מביך והוא מקבל הרבה הודעות דומות. פעם גם את תצחקי על זה.
אנונימי