15 תשובות
כל אחת נמשכת למשהו אחר
אני אישית פחות אוהבת שבנים מקללים או ערסים וכזה אבל אל תנסה להשתנות בשביל שיאהבו אותך
שואל השאלה:
כן הכוונה למילים של ערסים פשוט אמרתי של בנים כי רוב הבנים כאן זה ערסים
אנונימי
בקיצור אחי אתה לא דומה לרוב הערסים פה ואתה כמןני, אין עם זה שום בעיה תאמין לי שהבחורות מבסוטות ממני, ואתה תגדל עד שתגיע לגילי
לא כל אחת נימשכת למישהו אחר...
(אני לא נימשכת לערסים) ואל תישתנה
בשביל אף אחת...
אחי, אתה במצב הרבה יותר טוב ממני, יש מלא דרכים להגדיר גבריות ולדעתי אתה לא צריך לדאוג מזה :)
לאו דווקא... אני ממש מעדיפה כאלו שהם לא ערסים.
אתה נשמע ממש אחלה בחור דרך אגב:)
אני אישית לא הטייפ שלי זה בערך כמוך יש המון בנות שנמשכות פחות לגבריים
גם לי יש ממש קצת שערות בגוף זה מגניב ואני לא מרגיש כמו שימפנזה בלי זנב
שואל השאלה:
תכלס
אנונימי
אתה נשמע נחמד
לא כולן נמשכות לגבריים
אני אוהבת בלונדיניים עם שיער קצת ארוך
ואני מכירה הרבה שלא נמשכות דווקא לפרצוף קשוח
לא
אחי, אני גבר סטרייט לחלוטין אבל אני עובר מגדר רק בשביל להביא איתך ילדים, על מה אתה מדבר.
יבוא יום ותהיה נורמלית שתאהב אותך
כמו שpac ,אמר:
"keep your head up"
אנונימי
בתור באר שבעית גאה שגדלה עם ערסים אתה פריקי רצח (וזה לא רע זה דווקא טוב בעיניי)
לא יודעת אני אוהבת בנות
אנונימית