5 תשובות
אני חושב שכן
תשאלי את מי שאמר לך אולי הוא יודע
אנונימי
יש סיכוי שכן
ברור זה הרי ידוע שכשמתאהבים בכיתה ב אז זה נשאר לנצח נצחים
חחח אחותי זה היה בכיתה ב
אבל תנסי לחזור איתו לקשר של ידידים בהתחלה ואז תגידי לו שאת מרגישה משהו זה יעבוד חחח
באותו הנושא: