5 תשובות
אני חושב שכן
תשאלי את מי שאמר לך אולי הוא יודע
אנונימי
יש סיכוי שכן
ברור זה הרי ידוע שכשמתאהבים בכיתה ב אז זה נשאר לנצח נצחים
חחח אחותי זה היה בכיתה ב
אבל תנסי לחזור איתו לקשר של ידידים בהתחלה ואז תגידי לו שאת מרגישה משהו זה יעבוד חחח
אבל תנסי לחזור איתו לקשר של ידידים בהתחלה ואז תגידי לו שאת מרגישה משהו זה יעבוד חחח
באותו הנושא: