4 תשובות
להיפגע זה דבר לגיטימי תמיד, כי הוא על סמך עצמך...לכן כן, והכל בסדר :)
האם הוא הדבר הנכון, או הראוי? - זו שאלה אחרת.
האם הוא הדבר הנכון, או הראוי? - זו שאלה אחרת.
כן
כן
כן
באותו הנושא: