6 תשובות
מה שאנונימי אמר
אוי נראלי הייתי בגיי טיקטוק כל השאלות ההזויות מגיעות אליי איכשהו
גיי הסטרייט ככ משעמם
אבל עדיף אלט ומדוכא
אבל עדיף אלט ומדוכא
וואן דיירקשן סטיפס
בדיוק כמו בטיקטוק שלי
הכל וואן דיירקשן
בדיוק כמו בטיקטוק שלי
הכל וואן דיירקשן
באיזה שפה את מדברת
סטרייט
באותו הנושא: