2 תשובות
אני חושבת שעדיף שלא תוותרי רק כי את מתביישת.
ככה זה תמיד יש יותר מקובלים ופחות מקובלים וזה לא אומר שהם לכ נחמדים.
לדעתי תלכי, תאשרי הגעה ותהני
ככה זה תמיד יש יותר מקובלים ופחות מקובלים וזה לא אומר שהם לכ נחמדים.
לדעתי תלכי, תאשרי הגעה ותהני
אל תוותרי, לכי, תהני, ורק תזכי:)
אני נתתי לביישנות שלי לדפוק לי מלא דברים, וחבל לי לראות שאחרות חוזרות על מה שאני הפסדתי...
תהני:)
אני נתתי לביישנות שלי לדפוק לי מלא דברים, וחבל לי לראות שאחרות חוזרות על מה שאני הפסדתי...
תהני:)
באותו הנושא: