4 תשובות
ברור שזה נורמלי.
אי אפשר להיפטר מסימני מתיחה
אפשר להפחית אותם, בעזרת שמנים וקרמים מאוד יקרים. אבל זה לא יעלים אותם לנצח.
שואל השאלה:
החרא הזה גורם לי להרגיש מעוות רצח
ובאמת שאין לי מושג מה לעשות בעניין /:
אין דרך אחרת שהיא לא יקרה כמו שאת אומרת?
אנונימי
לצערי לא.
יש שמן די טוב שאני משתמשת בו הוא נקרא "bio oil" והוא לא יקר. צריך לקנות את הגדול. אני חושבת שעלה לי 120.
אתה צריך ממש להקפיד פעמיים ביום ולתת לזה להיספג כל פעם חצי שעה, זה די מייאש ורואים תוצאות אחרי המון זמן, אבל זה קצת מטשטש.
אני למדתי להשלים עם זה והיום זה לא מפריע לי ❤
זה נורמלי לגמרי. עם הזמן הם יהפכו ללבנים ולא ככ ייראו אותם, אבל בינתיים אתה יכול למרוח שמן לסימני מתיחה רופאת עור המליצה לי, יש בסופר פארם