5 תשובות
אהה חשבתי שיש לך הורים קשוחים סליחה טעות שלי . לדעתי כדי לפנות בפנייה אנונימית ולהתלונן ואם כלום לא קורה אז לשתף ....
פנמייה, לרוב מנסים כמה שיותר להיות פחות בבית
יש כל מיני
יש כאלה שממשיכים לסבול
יש כאלה שפונים לרווחה
יש כאלה שפשוט בורחים
ויש עוד כל כך הרבה אופציות
תלוי לגמרי בבנאדם
יש כאלה שפונים לרווחה
יש כאלה שפשוט בורחים
ויש עוד כל כך הרבה אופציות
תלוי לגמרי בבנאדם
יוצאים הרבה עם חברים
באותו הנושא: