התחברות
הרשמה
מכירים אתזה שאתם הולכים למקום ואתם יודעים/מרגישים שאתם הולכים לפגוש מישהו מסוים, ובאמת פוגשים אותו?
לא יודעת איך להסביר אתזה .. מקווה שהבנתם את הכוונה.. אם כן מה הרגשתם באותו רגע?
26 באוגוסט 2020, 12:17
צרוףמקרים
חוותדעת
מקרים
תשובה אחת
כן זה קרה לי כמה פעמים
ג
ג'ון סנואו החתיך
באותו הנושא:
מכירים את זה שאתם הולכים לפגוש בן אדם שאתם ממש ממש אוהבים אז מרוב שאתם שמחים ומתרגשים אתם פשוט מתחילים לרוץ למקום
שאתם אוכלים,לאיזה מקום בגוף השומנים הולכים?
שאתם הולכים לאיזה שהוא מקום מה חייב להיות לכם בתיק?
גם אתם מרגישים לא שייכים לכל מקום שאתם הולכים?
מכירים אתזה שאתם עושים פלוס למישו ואז מתחרטים ??
מכירים את זה שאתם קמים\ סתם הולכים ומשום מקום נתקעים בקצה של השולחן או חרא אחר?
מכירים אתזה שיש לכם אח קטן והוא תמיד חייב חהסתכל עליכם ומה שאתם עושים?
מכירים אתזה שאתם לא אוהבים מישהו ואז כשהוא מדבר אתכם אתם מדמיינים כאילו הוא נובח כזה ?
מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב
הייתם נוסעים באוטובוס 40 תחנות כדי להגיע למקום שאתם רוצים או שמוותרים ולא הולכים?
יש לכם מקום כזה (בחוץ לא בבית) שאתם הולכים אליו לבד כשאתם עצובים?