16 תשובות
יקנעם.
אני לא יכולה להצביע. ההורים שלי מצביעים מרצ.
אני לא יכולה להצביע. ההורים שלי מצביעים מרצ.
אנונימית
עכו ואני לא יכולה להצביע אבל ההורים שלי מצביעים לביבי
אנונימית
יש בחירות??
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
לא אבל אם היה למי הייתם
אנונימית
לא אבל אם היה למי הייתם
באר שבע , (אני לא יכולה להצביע)
ההורים שלי מצבעים ביבי :)
ההורים שלי מצבעים ביבי :)
לא חושבת שזה באמת משנה מאיפה אני
אבל אני מצביעה לביבי כמו כל המשפחה המורחבת והמצומצמת שלי
למרות שאני כבר לא סגורה עליו אולי אני אבחר בימין אחר
אבל אני מצביעה לביבי כמו כל המשפחה המורחבת והמצומצמת שלי
למרות שאני כבר לא סגורה עליו אולי אני אבחר בימין אחר
באר שבע
אין לי זכות הצבעה
אבל אם הייתה לי זכות הצבעה זה היה לאלון פינוקים.
אין לי זכות הצבעה
אבל אם הייתה לי זכות הצבעה זה היה לאלון פינוקים.
רחובות ומרצ
חיפה, ימינה
גבעתיים
לא יכולה להצביע אבל ההורים שלי מצביעים העבודה ומרץ
ואם הייתי יכולה אז גם אני הייתי מצביעה ככה
לא יכולה להצביע אבל ההורים שלי מצביעים העבודה ומרץ
ואם הייתי יכולה אז גם אני הייתי מצביעה ככה
אנונימית
רחובות, ביבי.
פתח תקווה והעבודה
אנונימי
אשקלון- אין לי עדיין זכות הצבעה אבל אבא שלי מצביע לעבודה ואמא שלי ל-יש עתיד אם לי הייתה זכות הצבעה אז הייתי מצביעה לעבודה חד משמעית
חיפה, לא יכול.
טבריה, הייתי מצביעה לביבי
אנונימית
באר שבע
יש עתיד
יש עתיד
באותו הנושא: