4 תשובות
היי גם לי הציונים ככה עם מלא 3 אמרו לי שציון 3 זה דווקא סבבה וזה לא חוסם הרבה תפקידים .תבדקי באתר של מתגייסים מה הנתונים למה שאת רוצה וגם אם זה לא מספיק גבוה יש עוד תפקידים :)
אין לי מושג אבל מה זה בדיוק שדה? איך בודקים את זה בזום? (אני שואלת מסקרנות כי עוד מעט יש לי גם)
אנונימית
את השדה בודקים בעזרת שאלון
הם נחמדים
לי יש דומה רק שאין לי 5
הדרכה 2
עבודת צוות השקעה התנהגות יש לי 4
לי יש דומה רק שאין לי 5
הדרכה 2
עבודת צוות השקעה התנהגות יש לי 4
באותו הנושא: