15 תשובות
שמה רק בטיולים ושיעורי ספורט שאני חייבת מעדיפה גינס ושורט בהרבה
כן אין לי בעיה עם טייצים
כן.
לא אוהבת. אבל לא אכפת לי לשים..
כן זה נוח
אני לא סובלת טייצים זה צמוד לוחץ ושקוף וזה פשוט מביך שזה שקוף
אנונימית
לא ואין מצב שאני שמה.
באופן מוזר אני כן אוהבת סקיני ג'ינס פשוט לא טייץ זה לא יפה לי בשיט
באופן מוזר אני כן אוהבת סקיני ג'ינס פשוט לא טייץ זה לא יפה לי בשיט
כןן הכי נוח לי
כן
כן
כן אבל לא ממש צמודים
פעם ממש שנאתי אבל אני לומדת לאהוב את זה כי חםם
שונאת טייצים !אבל אני חייבת ללכת איתם כי אני דתייה וזה לא מקובל ולא צנוע
אנונימית
לובשת רק בטיולים ושיעורי ספורט... מרגישה יותר בטוחה בעצמי עם ג'ינס, אבל כן יוצא לי ללבוש טייצים בבית או להליכות בגלל שיותר נוח איתם...
באותו הנושא: