7 תשובות
אני מסכים אם הפרופסור זה כאילו מראה שאת ממש לא בעיניין נגיד לא אכפת לי שידידה שלי תקרא לי אחי אבל מישהי שאני רוצה שתגיד לי ככה? שתבלע אותי האדמה
אם מישהי כותבת לי אחי אני כותב לה אחי בחזרה בשביל שתבין תכאב
^מה הקשר?
זה פשוט מרגיש מוזר ולא קשור
היא ידידה שלי כאילו אני לא רוצה אותה היא כמו חבר שלי רק בנקבה חחח
כי הם רוצים את אותה בחורה אז לא אוהבים שהן מתייחסות אליהם בתור אחים כי זה פרינדזון
כי זה ה"קטע שלנו", זה כמו שבן יעשה אימוג'י של ליצן...
זה פשוט לא מסתדר
^^^ לך זה ככה אבל הרוב לא רוצים את זה כדי שיהיה להם עדיין סיכוי עם אותה בת