9 תשובות
שואל השאלה:
בת 16*
בת 16*
אנונימית
שתאהבי*
גם לי יש מחשבות כאלה אבל אל תדאגי ה' מסדר לך את הבן זוג העתידי שלך , כל דבר יגיע בזמן הנכון , מקווה שעזרתי :)
גם אני חושבת ככה על מישהו וזה ממש ביאס אותי שהוא דלוק על מישהי אחרת בזמן שאני מתכתבת איתו (בתור ידידה טובה שיכולה לדבר איתו על הסודות הכי כמוסים שהוא אפילו לא סיפר לחברים שלו) כן... זה קשה אבל לפחות עכשיו אני לא היחידה שמרגישה ככה
כן זה הגיוני זה מה שקורה כשאת מאוהבת או מרגישה למישהו משהו
אף אחד אחר לא מעניין אותך ואכפת לך רק מהבנאדם הזה
שמעי אם יהיה ביניכם משהו מהמם
ואם לא הזמן יעבור ותשכחי מזה שחשבת את זה בכלל
אף אחד אחר לא מעניין אותך ואכפת לך רק מהבנאדם הזה
שמעי אם יהיה ביניכם משהו מהמם
ואם לא הזמן יעבור ותשכחי מזה שחשבת את זה בכלל
לא את תימצאי עוד מישהו שתעברי תמיד במהלך חייך
זה הגיוני שאת חושבת. אבל זה לא נכון
באותו הנושא: