3 תשובות
במסיבת יום הולדת של רותם ..
והיו כמעט רוב "המפורסמים" מטיקטוק ישראל
והיו יחסית הרבה אנשים גם אנשים שלא קשורים לטיקטוק , כולם היו בלי מסיכות
ועכשיו כל הפוריו שלי זה שטיקטוק ישראל לא חסינים לקורונה בגלל זה
אבל מה כואב להם כולה חגגה יום הולדת
ואיך הם חושבים שאפשר להיות במסיבה עם מסיכה כשאת רוקדת ושותה .//////
והיו כמעט רוב "המפורסמים" מטיקטוק ישראל
והיו יחסית הרבה אנשים גם אנשים שלא קשורים לטיקטוק , כולם היו בלי מסיכות
ועכשיו כל הפוריו שלי זה שטיקטוק ישראל לא חסינים לקורונה בגלל זה
אבל מה כואב להם כולה חגגה יום הולדת
ואיך הם חושבים שאפשר להיות במסיבה עם מסיכה כשאת רוקדת ושותה .//////
לילה טובב❤
רותם חגגה יום הולדת בסגנון אופוריה , והיו מלא טיקטוקרים , כולם בלי מסכה.
^ זה לא "כולה חגגה יום הולדת." קודם כל זה התקהלות כשבכלל מותר 20 איש אני חושבת , והם גם בלי מסכות , וזו לא פעם ראשונה.
במקום להגיד שזה לא היה במקום הם ממשיכים להתווכח ולחשוב שזה היה בסדר למרות שזה לא.
בגלל ילדים כאלה הקורונה ממשיכה , ויש אשכרה חולים.
הם מסכנים את ההורים שלהם רק בשביל מסיבת יום הולדת , רותם הייתה יכולה לחגוג מצומצם ולא כל כל הרבה.
ואני עוד ראיתי טיקטוקרית שרשמה " מה אכפת לכם אני הייתי חולת קורונה ובאתי ולא עשיתי עניין ומצידי להיות חולת קורונה שוב פעם." משהו כזה.
זה לגמרי לא היה בסדר.
^ זה לא "כולה חגגה יום הולדת." קודם כל זה התקהלות כשבכלל מותר 20 איש אני חושבת , והם גם בלי מסכות , וזו לא פעם ראשונה.
במקום להגיד שזה לא היה במקום הם ממשיכים להתווכח ולחשוב שזה היה בסדר למרות שזה לא.
בגלל ילדים כאלה הקורונה ממשיכה , ויש אשכרה חולים.
הם מסכנים את ההורים שלהם רק בשביל מסיבת יום הולדת , רותם הייתה יכולה לחגוג מצומצם ולא כל כל הרבה.
ואני עוד ראיתי טיקטוקרית שרשמה " מה אכפת לכם אני הייתי חולת קורונה ובאתי ולא עשיתי עניין ומצידי להיות חולת קורונה שוב פעם." משהו כזה.
זה לגמרי לא היה בסדר.
אנונימית
באותו הנושא: