6 תשובות
הבן אדם הראשון שנוצר הוא אדם
וממנו כל האנשים נוצרו אז אמ כן
מסתכלים עלינו כעל מי שבאו מזרעו של אדם, לא מרחמה של חווה. לא יתנו לאישה (השם ירחם) קרדיט על יצירת המין האנושי (שגם אנוש, על שם גבר כמובן).
FML
חווה היא בת אדם
כי בחברה הבנים הם החשובים כנראה
מהקטע שבימי קדם לאף אחד לא היה אכפת מנשים כולל חווה, אז לתת לה קרדיט על יצירת מין חדש?
נשבע אתה גאון