60 תשובות
ג'סטין (:
אנונימיתת (:
וואן דיירקשן d:
1d
וואן די
גסטין ביבר שליטע...!
ג'סטין ביבר (;
שואל השאלה:
וואן דיירקשן!:)
וואן דיירקשן!:)
אנונימית
ריהאנה.. סתם אני בן לא שומע אותם אבל שתיהם סבבה גם ג׳סטין וגם 1d עם יש להם כולכך הרבה מעריצות.
אף אחד מהם
אין פה שאלה בכלל ברור שג'סטין
ברור שג'ססטטיין!
ג'סטין הכוסון..
גסטין ביבר!
מוזיקה (אף אחד מהם במילים אחרות)
מטאליקה
גסטין ביבר 3
בליברית בעיה ?!
ג'סטין ביבר (:
אףף אחדד!
שואל השאלה:
איך רואים שכל הבליבריות מדרגות גרוע חחח
נו אבל זה ברור שוואן דיירקשן פי מיליון יותר טובים מהג'סטין הזה -,-
איך רואים שכל הבליבריות מדרגות גרוע חחח
נו אבל זה ברור שוואן דיירקשן פי מיליון יותר טובים מהג'סטין הזה -,-
דיירקשנית גאה D:
שואל השאלה:
דוונטד d:
דוונטד d:
איזה לא קשורה אני P:
וואן דיירקשן הגייזוש ברור!❤
יואו יא ביבריות מניאקיות תפסיקו לעשות מינוסים
שואל השאלה:
יאללה דיירקשניות תדרגו את כל וואן די בטוב
ואת ג'סטין בגרוע (:
יאללה דיירקשניות תדרגו את כל וואן די בטוב
ואת ג'סטין בגרוע (:
אנונימיתתתתתתתתת
שואל השאלה:
איככ אבל ג'סטין מגעיל ומכוער!
איככ אבל ג'סטין מגעיל ומכוער!
אנונימי
שניהם סקסים ושרים יפה, אז אי אפשר להחליט
אנונימית
שואל השאלה:
באלי לראות אם יש פה יותר בליבריות או דיירקשניות אז
כל הבליבריות תדרגו את התשובה הזאת טוב וכל הדיירקשניות תדרגו גרוע (:
באלי לראות אם יש פה יותר בליבריות או דיירקשניות אז
כל הבליבריות תדרגו את התשובה הזאת טוב וכל הדיירקשניות תדרגו גרוע (:
אנונימית
מה עשה לכם ג'סטין שאתם ככה אומרות עליו הוא גם בנאדם הוא גם לא עשה לכם כלום אתם סתם ללא סיבה! מגעילים!
ואף אחד לא אמר כלום על וואן האלה..
ואף אחד לא אמר כלום על וואן האלה..
אנונימית
נכון!
ג'סטין ביבר:)
למרות שאין לי בעיה אם וואן דיירקשן פשוט אני מעריצה יותר את ג'סטין♥
למרות שאין לי בעיה אם וואן דיירקשן פשוט אני מעריצה יותר את ג'סטין♥
בלאק וויל בריידס ^ _ ^
אנדי סיקס אהבת חיי ביי 3
שואל השאלה:
למה צריך לריב?
ג'סטין ביבר חתיך ומדהים ויש לו שירים ממש יפים
וואן דיירקשן גם חתיכים ומדהימים עם שירים יפים
וחוץ מזה שג'סטין וואן די חברים ממש טובים:)
אפילו אמרו שהם יקליטו ביחד שיר..
למה צריך לריב?
ג'סטין ביבר חתיך ומדהים ויש לו שירים ממש יפים
וואן דיירקשן גם חתיכים ומדהימים עם שירים יפים
וחוץ מזה שג'סטין וואן די חברים ממש טובים:)
אפילו אמרו שהם יקליטו ביחד שיר..
אנונימית
לא זה ולא זה לא משהו אישית אני לא שונאת אותם פשוט אני לא אוהבת תקול שלהם והשירים
שואל השאלה:
וואן דיירקשן (:
וואן דיירקשן (:
אנונימי
אף אחד
שואל השאלה:
נו ברור שג'סטין! אני מכורה ל - beauty and a beat
נו ברור שג'סטין! אני מכורה ל - beauty and a beat
בליברית!!
שואל השאלה:
אני יותר בקטע של גנגנאם סטייל *~*
אני יותר בקטע של גנגנאם סטייל *~*
אנונימי
שואל השאלה:
ג'סטין ביבר הומו!
חחח סתםסתםסתםם אני בליברית ואני מתה עליו הוא מושלם! d:
ג'סטין ביבר הומו!
חחח סתםסתםסתםם אני בליברית ואני מתה עליו הוא מושלם! d:
אנונימית
1d
1d1d1d1d1d1d1d1d1d
ברור שג'סטין ביבר
שואל השאלה:
מי מפורסם יותר זמן? ג'סטין ביבר!
למי יש יותר מעריצות? ג'סטין ביבר!
מי חתיך? ג'סטין ביבר
והדבר הכי חשוב שיש: את התמונה של מי שמו בשאלה הזאת
אהה? את התמונה של ג'סטין כמובן (;
אז ברור שג'סטין יותר טוב!
מי מפורסם יותר זמן? ג'סטין ביבר!
למי יש יותר מעריצות? ג'סטין ביבר!
מי חתיך? ג'סטין ביבר
והדבר הכי חשוב שיש: את התמונה של מי שמו בשאלה הזאת
אהה? את התמונה של ג'סטין כמובן (;
אז ברור שג'סטין יותר טוב!
אנונימיתתת
אני בן ואני אוהב את גסטין ביבר!
אנונימי
שואל השאלה:
הרי ברור שאין לא היה וגם **לא יהיה** על וואן דיירקשן המושלמים האלו (:
ואין לי כלום נגד ג'סטין, להפך ג'סטין דיי חתיך *~*
הרי ברור שאין לא היה וגם **לא יהיה** על וואן דיירקשן המושלמים האלו (:
ואין לי כלום נגד ג'סטין, להפך ג'סטין דיי חתיך *~*
להללהלהלהלהלהלהלהלהלה
שואל השאלה:
ג'סטין לא יודע לשיר, הוא מזייף ברמות על.!.!.
ג'סטין לא יודע לשיר, הוא מזייף ברמות על.!.!.
אנונימי
וואן דירקשן
ג'סטיין המושלםם מה השאלה פה בכלל?!
לואי, הארי זאין נייל וליאם (;
1d זה אהבה *~*
בארורר שג'סטיןן!
שואל השאלה:
אבל וואן דיירקשן נרצחו מה לא ידעתם?
ג'סטין ממש קינא בהצלחה שלהם אז הוא החליט לרצוח אותם..
מה לעשות הקנאה הורגת /:
אבל וואן דיירקשן נרצחו מה לא ידעתם?
ג'סטין ממש קינא בהצלחה שלהם אז הוא החליט לרצוח אותם..
מה לעשות הקנאה הורגת /:
אנונימי
כוסאמא שלכם בליבריות מה נראלכן שאתן עושות מינוסים? זו הדיעה שלי לא אמרתי שום דבר רע על ג׳סטין ביבר הזה אז למה להרוס לי תדרגת אמינות שלי? ימושפלות
שואל השאלה:
מישהו: למה אתה אוהב את וואן דיירקשן במילא אתה לא הולך לפגוש אותם..
אני: למה אתה נושם במילא אתה תמות בסוף!
חע זה לכם בליברסס
מישהו: למה אתה אוהב את וואן דיירקשן במילא אתה לא הולך לפגוש אותם..
אני: למה אתה נושם במילא אתה תמות בסוף!
חע זה לכם בליברסס
אנונימית
זה לבחור בן בנאדם אחד לבן חמישה בני אדם. אתם חושבים שגסטין ביבר אחד שווה לוואן דירקשיין שהם חמישה? אי אפשר לבחור, הם מושלמים אני דירקשנית.. אני לא ממש בליברית אבל אני כן מעריכה את גסטין ביבר ואני מאחלת לו רק הצלחה ❤
ברוור שג'סטין זה שאלה! 3
וואןן דירקשיין! ברור! זה הדבר הכי טוב שקרה לי..!
וואןן דירקשיין!
לכו תיזדיינו אתם והמינוסים שלכם
אנונימית1
ג'סטין אהובי היקר! ♥
אדם למברט ומארון פייב לוקחים את שניהם. שג'סטין והלהקת נקבות האלה יחפשו אותם בסיבוב -.-
ואם תעשו לי מינוס אני לא אשנה את דעתי בליבריות ודיירקשניות חמודות!
ואם תעשו לי מינוס אני לא אשנה את דעתי בליבריות ודיירקשניות חמודות!
דבר ראשון, לכל הדירקשניות - אומרים וואן דיירקשן. אם אתן לא יודעות לומר את זה נכון, כנראה שאתן לא מעריצות אמיתיות - אלא סתם דירקשנטוריות. ואני אומרת את זה בתור בליברית, והאירוניה שבדבר (: דבר שני, ג'סטין ו-וואן די חברים במציאות, אז חבל לסכסך...
ג'סטין ביבר ברור מושלם!
בליבריתלאמענייןאותימהאתםחושבים
באותו הנושא: