11 תשובות
וואו מהמם!!
חביב.
טעון שיפור
או מייד גאד אם ילד בן 5 לא צייר את זה זה פשוט מכוער
אנשים לא יזיק לפרגן קצת
^וואי פה זה באמת יפה
הציור השני מדהים
הראשון דיי נמוך, אבל לא נורא, זה גם תלוי בגיל שלך

השני קצת יותר טוב