6 תשובות
לדבר איתו שזה גורם לך להרגיש לא נעים ושאם הוא לא יעשה עם זה משהו אז ...
תלוי את אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותך?
שואל השאלה:
אני מאבדת רגשות אליו..
אני מאבדת רגשות אליו..
אנונימית
אז תשתפי שאת פחות מרגישה בנוח ואולי תתאחקו טיפה ותקחו הפסקה
הכי חשוב שתרגישי בנוח
אז תגידי לו תדברי איתו כאילו זה כבר ממש כאילו את איתו כי הוא מכריח אותך ככה זה נשמע לפחות ...
לדעתי תפרדי ממנו אם את מאבדת רגשות כבר וכאלה
לדעתי תפרדי ממנו אם את מאבדת רגשות כבר וכאלה
באותו הנושא: