9 תשובות
סה.. ברור
כן..
חכי אני אשאל אותם
שואל השאלה:
ענו לך?
ענו לך?
אנונימית
חחחלחחח
לצמחים אין ממש מערכת עצבים מסובכת כמו אצלנו,
במקסימום יש להם קולטנים למגע שגורמים להם להסגר.
במקסימום יש להם קולטנים למגע שגורמים להם להסגר.
אנונימי
לצמחים אין עצבי כאב
כן
הם חיים אז כנראה שכן
זה שהם לא מדברים כמונו לא אומר שאין להם רגשות
זה שהם לא מדברים כמונו לא אומר שאין להם רגשות
באותו הנושא: