5 תשובות
תדברי איתו על זה, תגידי לו בדיוק איך את מרגישה, סתם לשמור את זה בבטן לא יעזור...
תדברי איתו על זה, ובמקרה הכי גרוע תיפרדי מימנו.
תחזקו את הקשר בבילוי מסוים, צאו לדייט או משהו
דברי איתו על זה
יכול להיות שלא בהכרח הוא אוהב אותך פחות, פשוט הוא התרגל אלייך או שעכשיו כשאתם ביחד הוא כבר לא "רודף" אחרייך
יכול להיות שלא בהכרח הוא אוהב אותך פחות, פשוט הוא התרגל אלייך או שעכשיו כשאתם ביחד הוא כבר לא "רודף" אחרייך
מה גורם לך לחשוב ככה?
באותו הנושא: