9 תשובות
טיקטוק זה חרא תתעודדי
לפתוח חדש..
זה מבאס
אבל אין מה לעשות
זה מבאס
אבל אין מה לעשות
בדוק חופיתפובים
^שואלת השאלה
יופי!!!
זה יותר טוב מלכל החיים
יופי!!!
זה יותר טוב מלכל החיים
לא נתנו לך שום סיבה ללמה חסמו אותך?
שואל השאלה:
לא^
לא^
למחוק את האפליקציה
גם ככה טיקטוק זה חרא
גם ככה טיקטוק זה חרא
אנונימי
אין ממש מה לעשות
את יכולה לבקש שיחזירו לך אבל זה כנראה לא יקרה
את יכולה לבקש שיחזירו לך אבל זה כנראה לא יקרה
שואל השאלה:
הם חסמו אותי רק לשבוע
הם חסמו אותי רק לשבוע
באותו הנושא: