69 תשובות
תכלס כן..
לא את נשית כמו כולם בדרך שלך רק
לא את אישה וזהו חח למה שתיהי פחות נשית
כן מן הסתם
אנונימי
יואו נו מה זה משנה אם את גברית או נשית
אם את מרגישה אישה אז את אישה
תתלבשי ותתנהגי איך שבא לך וזהו
את לא נחשבת פחות נשית, את נחשבת את, ואת היא מישהי נשית
שואל השאלה:
טוב תודה
אין לי בעיה עם זה :)
אנונימית
לא מן בסתם מה יש לאנשים פה זה שהיא בוחרת להיתלבש כמו שבא לה לא הופך אותה לפחות נשית
פחות נשית מאיך שהחברה רואה נשים..
לא מה זה קשור..ולגבי ה" אוברסייז" כל ילדה בישראל מתלבשת ככה כמעט אז את לא מיוחדת.. בקטע הזה לפחות
את מהממת ❤
נשים לא חייבות להתלבש מגונדר להתאפר או לשים לק כדי להיות נשיות
לא כפרה
אנונימי
את אישה פשוט מה שאת עושה לא הופך אותך לפחות נשית :))
את נשית ביותר
אנונימי
שואל השאלה:
יש משהו במה שאתם אומרים כי למרות כל הנתונים האלה בחיים לא אמרו לי שאני גברית כי אני נראית אישה עדיין
אנונימית
אז למה שאלת
את השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
כדי לדעת מה אנשים חושיבם על זה רק מלשמוע את הנתונים האלו
אנונימית
את נשית בדרך שלך ותתלבשי ותהיי איך שבאלך
אנונימית
לא צריך לשים לק או להתאפר בשביל להיות נשית, איפור נועד ל2 המינים.

אני למשל לא מתאפרת או שמה לק , מתעסקת בגודו ומרגישה מאוד נשית. אוהבת חצאיות ושמלות וכל זה

חזה תלוי ביולוגית וגם לי יש חזה קטן וזה בסדר ואני שמחה לזה ( גם אח האמנתי מגיל קטן אז זה השפיע)

לא חייב להתלבש מגונדר בכלל בשביל להיות נשית.
כן אח שלי גיבור בעל הבית
אנונימי
כן לפי מה שכתבת אבל אין בזה שום דבר רע אם זה מה שאת אוהבת ועושה לך טוב... יש המון בנות שפחות אכפת להם מאפור וכל זה...
מה אתם מתייפיפים לעזאזל?!
כן כל מה שכתבת שואלת השאלה מביעים חוסר נשיות
חזה קטן הוא לא פחות נשי. גם לא ישבן קטן או רזון. רבות מדוגמניות העל עם חזה שטוח יחסית. הדבר היחיד שאולי נראה פחות נשי לטעמי האישי, זו תספורת קצרה וביגוד גדול מדי. את יכולה בקלות להרגיש נשית יותר במעט השקעה בדברים בסיסיים. יתכן שאת אולי קצת מנסה לטשטש את הנשיות שלך באופן בלתי מודע? השאלה אם את בכלל מרגישה צורך בשינוי. אם נוח לך ככה, תישארי כפי שאת.
אנונימי
לא
גם אני ככה בדרך כלל
את נישמעת לי דווקא אישה מעניינת שלא עסוקה בחיצוניות ושאולי אין לה זמן או מחשבה ולכול אחת יש סיגנון משלה זה תלוי אופי יש בנות נשיות שמתלבשות ככה
לא
גם אני לא שמה לק או מתאפרת וכן התחילו איתי
את אישה? את נשית , נקודה.
והכי יפה טבעי, תהיי גאה במי שאת, את מהממת בדיוק כמו כולן❤
ממש לא את אישה מה שהופך אותך לנשית. זה שאת אוהבת לא להתלבש מגונדר מידיי להתאפר לשים לק,ושאין לך חזה ותחת, לא הופך אותך לפחות נשית זה הופך אותך למי שאת❤ומי שלא מקבל/ת את זה לא שווה אותך
מה זה נשית?
אין הגדרה לאיך להיות נשית
לא, את עדיין נשית.
את לא צריכה להתאפר ולהתלבש בבגדים מגונדרים כדי להיות נשית.
כדי להיות נשית את צריכה להיות אישה ואת אישה.
זה שהחברה שנתה את ההגדרה לנשית לא אומר שאת לא נשית.
חוץ מזה הרבה בנות לא מתאפרות ולבשות אוברסייז, זה לא אומר שגם הן לא נשיות.
אוקיי מה יש לך למטה ( סליחה על הבוטות ) אין נשי לא נשי. את אישה כמו שאתת אוהבת
אני ממש אוהב בנות כמוך ממש
הכל נשי ויפה לדעתי חוץ מהשיער הקצר
יש לך זין?
לא. נכון?
אז את אישה, מה זה הבולשיט הזה "נשית"
אם נולדת כאישה, את אישה.
אם החלפת מגדר, את גבר.
ככה זה הולך, די מופתע שאת לא יודעת את זה.
אנונימי
אנונימי, יש הבדל בין אישה לנשית.
לדעתי לא.
אנונימי
זה לא עניין של דעה, יש הבדל בין המונח אישה לבין המונח נשית.
להיות נשית זה אובררייטד תהיי את
סבבה, אם תראה המושג הומצא על ידי החברה.
ז"א, הוא לא קבוע...
אנונימי
אלו דברים שמאפיינים אישה לא שהופכים אותך לאישה...

את נשית ונקבתית כל עוד נולדת ככה
כן
אנונימי
כל מושג הומצא על ידי החברה.
מה זה בדיוק לא קבוע? מה אתה צוחק?

בדוק אותו במילון.

אני לא ממשיך את הדיון כי הוא לא מוביל לשום מקום.
לא
את שטוחה
זה הכל

עריכה: אופס הסתכלתי על זה שוב ויש לי תשובה קצת שונה

ציצי קטן ותחת קטן זה לא פחות נשי (יש כאלה שיגידו פחות יפה, אבל זה ממש לא פחות נשי)

ויש לך סטייל גברי (זה עדיין לא אומר שאת פחות נשית, זה רק טייטל שהחברה קבעה לבגדים שהם אוברסייז)

לגבי השיער לא יודעת ממש מה להגיד לך

ושוב, איפור ולק זה לא נשי
אלה סוג של מוסכמות חברתיות אבל אנחנו אמורים לשבור אותן לדעתי.
אני גם לא שמה לק ולא איפור
זה לא אומר כלום
כן אתה לא נשית לדעתי.
אנונימי
בכלל לא, את נשית בדרך שלך, סתם מגדירים את זה בחברה כ"גברי" ,לא צריך לק ושמלות ואת שאר הדברים בשביל להיות נשית
לא .
את נשית כמו כולם זה כמו שיגידו על בת עם שיכר ארוך וחזה גדול שמתלבשת כמו גבר שהיא גברית
את אישה? זהו
כל השאר לא מעניין
את מהממת כמו שאת ולא צריכה להשתנות בשביל להיות "נשית" תכלס מי קבע בכלל מה זה נשי ומה זה לא פעם איפור היה משהו של גברים אחר כך נשים ועכשיו של כולם נעלי עקב היו פעם של גברים והיום נחשבים למשהו נשי

שכל אחד ילבש מה שטוב לו ומה שהוא אוהב די עם הסטיגמות זה שאת מתלבשת ככה לא אומר שאת גברית או פחות נשית אלה שאת מתלבשת כמו עצמך וככה את הכי את שיש
לבגדים ותספורת אין מגדר, וגם בכללי מגדר זה סתם משהו שהחברה קבעה אבל זה סיפור אחר.
את אשה זה לא קשור לנשית או לא העיקר שאת מרגישה שלמה עם עצמך
עוד משהו

נשיות זאת הרגשה, אם את מרגישה יותר בביטחון בבגדים האלה את נשית בבגדים האלה
נכון זה לא נראה נשי בחברה שלנו אבל אם את מרגישה אישה אז זה מי שאת
ממש לא נשיות היא יכולה להתבטא במלא דברים לא רק זה
גם אני ככה, תני כיף אחותי, ולמי אכפת? בנים ימשכו אליך בכל זאת
אין סיבה שלא כול אחת והדרך שלה ואת לא חייבת להקשיב לאנשים פה הם חתיכת טיפשים זה לא אומר שאת לא נשית בגלל איך שאת נראת או מה שאת לובשת זה פשוט טימטום
לדעתי נשי אין קשר לגודל תחת ציצי, משקל, או לבוש. לדעתי להיות אישה זה להיות מטופחת. השיער שלך מטופח? שמה קרמים? בושם? עושה גבות? מטפחת את הפנים? זה בישבילי להיות נשית
אנונימית
מה? ממש לא!
יש לך מבנה גוף יותר עדין וזה מהמם לדעתי
אוברסייז? בטח יש לך סטייל מדהים ולא בייסיק
ממתי כל הבנות צריכות להתלבש "מגונדר ונשי"?
איפור ולק ממש לא מעידים על רמת הנשיות שלך.
אם את אישה
את נשית
ז ה ו
התגובה הראשונה הרגה אותי בגלל ה100 מינוסים חחח
מה הקשר גברית רבנן...
היא לא גברית היא אישה.
לא כל אישה אוהבת איפור.
לא לכל אישה יש טוסיק גדול וחזה גדול.
לא כל אישה אוהבת להתגנדר.
ולא לכל אישה יש שיער ארוך ושופע...
דיי עם הסטגימות האלה על אישה...
אני בטוחה שלכל אחד יש משהו שהוא מזדהה יותר עם המין שלו.
נשמע בערך כמו אחותי הקטנה (18)
לדעתי היא מהממת ברמות וסופר נשית
נשיות זה בעיקר מה שאת משדרת כלפי חוץ, לא כמה השיער שלך ארוך
הגדרת אותי כרגע (חוץ מהקטע של החזה והתחת זה יש). והאמת אני חושבת שזה בול שיט להגיד שאני לא נשית. אני אישה כמו כל אישה אחרת פשוט לא מתחברת לאיפור או בגדיים מאוד נשיים.
ואחותי גם ככה והיא נראת ממש ממש נשית, אבל בלי איפור ובגדים גבריים ושיער קצר, והיא יותר יפה ונשית מרוב הבנות שיצא לי להכיר
חחח אל תדאגי את נשית כי את אישה.
גם אני ככה, בחלק ממה שתארת לפחות.
יש לי שיער אחרי החזה אז זה לא קצר אבל שיער לא מגדיר נשיות.
כן, אם אני רואה מאחורה בן אדם עם שיער ארוך אני אדע אוטומטית שזאת אישה למרות שיש גם בנים עם שיער ארוך אבל לא נפוץ.
מבחינת הפנים, אפשר לראות אפשר לראות עליי למשל שאני אישה, לא יודעת פשוט הייתי גבר מכוער כאילו עם נמשים ושפתיים כאלה נשיות...
את מבינה, זה דברים שיש לך בפנים והם גורמים לך להראות נשית, זה לא רק השיער.
לי יש קצת חזה אבל לא כזה הרבה ובחולצות לא צמודות לא רואים כל כך וזה בסדר.
האמת שלפעמים אני מרגישה יותר בוגרת בחולצות צמודות.
פתאום לא קוראים לי "ילדה", אבל חוץ מזה אני מתלבשת לפי איך שאני אוהבת.
גם אני לובשת לפעמים בבית חולצות של אבא שלי כי אני בלי חזייה בבית וככה לא רואים כלום וזה כיף.
גם לי יש תחת קטן, זה בסדר.
יופי של נשים בה בכל מיני צורות וגדלים, את לא חייבת להראות כמו שעון חול או חזה ענק, תחת ענק ובטן קטנה או אפילו לא אחד מהם כדי להראות נשית.
אני לא אומרת שמלאות לא יפות כי הן כן, אבל יש המון בנות שטוחות שהן דוגמניות וגם הן יפות.
גם אני לא מתאפרת או שמה לק!
תמיד אני רואה את האחיות שלי עושות את זה אבל אני מבינה שזה בסדר גם להראות ילדה בגילי.
זה בסדר גם רק לעשות מעגל ריסים ודברים שאני יודעת.
מלא נשים מתבלשות אוברסייז למלא אין חזה ותחת גדולים ולמלא יש שיער קצר זה לא הופך אותך ללא נשית.
אין משהוא מוגדר למזה להיות נשית.
שואל השאלה:
אני ממש שמחה לקרוא את התגובות פה:)
אם הייתם רואים אותי במציאות הייתם רואים עדיין שאני נראית נורא בת בקיצור טוב לי ככה ואני תמיד יכולה להתאפר קצת יותר או להשקיע אם באלי להיראות טיפה יותר נשית אבל פשוט נוח וטוב לי יותר להישאר ככה
אנונימית
אנונימית.:
טיפוח לא קשור למין או מגדר
גם בנים מטופחים
לא צריך לעשות גבות בשביל להיות נשית