3 תשובות
את לא יכולה לקנות לבד ? תוציאי אשראי אם את בת 16+ ואם לא אז אל תפרצי זה לא שווה יש תקיעות וכאלה וזה גם דיי מסובך , תשלמי לו או שתבקשי את זה כמתנת יום הולדת אם את רוצה משהו יותר זול אז קחי אפטר אפקטס אפשר לפרוץ לזה ממש בקלות כולם פורצים את רק צריכה מחשב בשביל זה
שואל השאלה:
הוא אומר שלא שווה לשלם על זה
אנונימית
תתני לו במזומן כסף ואז הוא שיקנה לך