3 תשובות
אצלנו באים לבית ספר כל יום לכמה שעות ואת שאר היום בזום, כל בית ספר עושה תכנון מערכת משל עצמו
אצלי לומדים שלושה ימים בזום ושלושה בבית ספר
לצערי שלי לא כזה אני בחטיבה ותיכון אבל אני בחטיבה ואצלנו באים כל יום 5 ימים בשבוע לכמה שעות אז לא יהיה זום...