13 תשובות
1.65 פלוס מינוס
אבל תכלס זה לא כלכך משנה לי
בברכה , לחם פיט.
אבל תכלס זה לא כלכך משנה לי
בברכה , לחם פיט.
אני נמוכה אבל הראשון הוא איכותי שצריך לשמור בנות
על מה המינוסים באמת זה כל כך יפה שהוא רושם מישהי גבוהה
על מה המינוסים באמת זה כל כך יפה שהוא רושם מישהי גבוהה
1.55
אנונימי
בסביבות 1.65 כרגע
בנים 1.75
בנות 1.65
בנות 1.65
174
אנונימי אני אוהבת אותך. רשמת הכי קרוב אליי
מטר 52 גם יתקבל בברכה נכון????
מטר 52 גם יתקבל בברכה נכון????
1.80
כמובן!!!
אנונימי
יאיי חח
1.63 לבנות
אם הייתי בת (לעולם לא) או הומו אז הגובה הכי טוב לגבר זה 1.80-1.84 אפילו מתפשרת (אני בן רק אילו הייתי בת) על 1.77 או 1.73
אם הייתי בת (לעולם לא) או הומו אז הגובה הכי טוב לגבר זה 1.80-1.84 אפילו מתפשרת (אני בן רק אילו הייתי בת) על 1.77 או 1.73
אנונימי
אממ 175 או פחות אין לי ממש סטנדרטים בגובה
פחות מ 170
באותו הנושא: