12 תשובות
אני בלי פלג הגוף העליון וחולת איידס
אנונימית
יא מגניב תחרות מסכנות גם לי בא.
אני מכורה לסיגריות בצורה פסיכית והיום היה היום הראשון שלי לגמילה ולא הצלחתי לישון מסטרס שיש לי בגוף. אני ערה מאתמול בבוקר שהתחלתי את הגמילה. אני על סף לדפוק לעצמי את הראש בקיר עד שאעבוד עליו שהוא קיבל ניקוטין. אני יותר מסכנה.
אנונימית
חושבת שלך קשה? החברה הכי שלי אמרה לי שהיא מעדיפה אווטאר קורה על אווטאר אנג

אני ניצחתי
ואזה
אוואטר קורה באמת יותר טוב
אנונימית
חושבים שלי קשה? האנונימית מעדיפה אווטאר קורה
חה
אנונימית
חושבת שלך קשה ?
אני ניסיתי להתאבד כמה פעמים ואין לי חברים בכלל ואני חייב לקחת כמה כדורים ביום ועוד כדור למקרה של התקף פסיכי של חרדה אבל ממש ואני לא יכול להתמודד עם העולם הזה ולהסתדר לבד ואני שותה ומעשן להוריד את הכאב למרות שאני מנסה להיגמל ואני לא יכול ואני בקושי משתלב בחברה ומעבירים אותי מבית ספר לבית ספר ואני סובל מדיספוריה ועוד יותר מזה .
אז..

מה אמרת?
אנונימי
מסכן
^^אנונימי אם אתה רציני לגבי מה שאמרת ואתה צריך לדבר עם מישהי שאתה יכול להזדהות איתה ואולי גם סתם לפרוק אתה ממש מוזמן.
חושבת שלך קשה?
אני הומו בארון עם משפחה הומופובוית
אנונימי
מאומת עם טימטום שכלי והרופאים אמרו ש99 אחוז אתה תמות בתול
מאומת עם סרטן כרוני ורופאים אמרו שאין לי הרבה זמן
אנונימי