3 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודה!
אוקי תודה!
אנונימית
מה שכן, בטירונות יש דבר כזה שנקרא פריסות שמקבלים אוכל כמו לחם ושוקולד השחר וכאלה, זה כנראה מה שיש בין הארוחות.
אני מאמינה שכל פעם מגישים משהו אחר, כמו בכל בסיס, אין אותו אוכל כל יום.
אני יודעת שיש שם מלא מסעדות קטנות וכאלה שגם שם אפשר לאכול.
בדרך כלל אין ארוחות מהצבא שמקבלים מעבר לבוקר צהריים וערב.
אני יודעת שיש שם מלא מסעדות קטנות וכאלה שגם שם אפשר לאכול.
בדרך כלל אין ארוחות מהצבא שמקבלים מעבר לבוקר צהריים וערב.
באותו הנושא: