8 תשובות
צבוע מאד, פמניזם אמיתי פועל גם לשוויון של הגבר, אני לגמרי איתך בדעה הזו.
צבוע לחלוטין.
אני לא חושבת שזו גישה נכונה של "הוא גבר, שיתמודד"- זה דבילי לחלוטין.
לא יודעת אבל אף פעם לא שמעתי מישהו שאומר "הוא גבר,שיתמודד" על מערכת יחסים אלימה
וגם אם כן יש כאלה אז הם פשוט לא מבינים את חומרת המצב,וצורת החשיבה שלהם פשוט שגויה
שואל השאלה:
פנדה יש הרבה כאלה
כנראה שבאמת יש הרבה כאלה,רק אומרת שאני ספציפית לא שמעתי על כאלה.
בכל מקרה,הדעה שלהם טועה ומטעה אחרים
אף פעם לא ראיתי שמישהו מעלים עין או מגיב ככה לגבר שנמצא בסיטואציה כזאת. זה לא ששותקים על זה, פשוט פחות מדברים על זה כי אם מסתכלים על סטטיסטיקה- יש הרבה יותר נשים מוכות מאשר גברים מוכים. תחשוב גם שהשיח על נשים מוכות צף לאחרונה אחרי המקרה הספציפי שהיה עם הבחורה שחבר שלה רצח אותה. אני גם חושבת שהזעקה צריכה להיות גם בשם גברים מוכים באותה הנשימה, אבל אני לא מתפלאת שהשיח פחות על גברים
שואל השאלה:
^תקשיבי יש לי מלא חברים שתאבדו כי נשים התעללו בהם בגלל הילדים אחרי הגירושים עשו להם את.המוות נפשית ופיזית וגם לרוב גבר לא יגיד שהוא עבר דבר כזה הוא ירגיש פדיחה
המודעות צריכה להיות גדולה יותר, זה אין ספק.. אבל אני פשוט לא מסכימה עם זה שאמרת שיש זלזול בגברים. ההפך- עם הזמן יש שיח יותר שיוויוני בקטע הזה והרבה מדברים על "אלימות במשפחה" בכלליות במקום "נשים מוכות"