6 תשובות
למי לא קורה...
גם במלצרות קרו מקרים שהמלצר נפל...
זה מגיע עם הנסיון... הכי חשוב שבזמן שאת בעבודה/תעבדי אל תחשבי על הפאדיחה הזאת שמשהו יכול ליפול או כל דבר אחר...
יש סיכוי שזה יקרה?! ברור...
ולא יקרה דבר נורא כל כך אם זה יקרה... פשוט תדעי להבא איך לעשות יותר טוב...
ותצאי מהסיטואציות האלה(אם בכלל יהיו) בהומור ;)
אין סיבה שזה יקרה לך אם תתאמני על זה וגם אם כן לא נורא לוקחים עוד גביע, דבר שני אם לא תעיזי לא תצליחי
טעויות קורות כשמתחילים לעבוד במקומות חדשים אבל מכל טעות לומדים, את לא יכולה לתת לפחד לשתק אותך
באמת??? ממה יש לך לפחד קורה וזהו עושים חדש
לכל אחד יש לחץ מיום העבודה הראשון.
הכל יהיה בסדר.
אין לי כוח