12 תשובות
לא
אבל הרבה התאהבו בי
אבל הרבה התאהבו בי
שואל השאלה:
^^^גם אני לא חשבתי שזה אפשרי אבל כנראה שרק צריך מישהי אחת שתבוא ותהרוס את החשיבה הזאת חחח
^^^גם אני לא חשבתי שזה אפשרי אבל כנראה שרק צריך מישהי אחת שתבוא ותהרוס את החשיבה הזאת חחח
אנונימי
לא, לא מאמינה שבאמת אפשר להתאהב בפלטפורמה הזו.
אבל כן עברתי פעם לוואצפ עם משתמש מפה, והוא דיי התחבב עליי לזמן מה, ואז כמו כל בן אדם שאני מחבבת רבתי איתו וככה נפרדו דרכנו.
אבל כן עברתי פעם לוואצפ עם משתמש מפה, והוא דיי התחבב עליי לזמן מה, ואז כמו כל בן אדם שאני מחבבת רבתי איתו וככה נפרדו דרכנו.
שואל השאלה:
^ רגע מה?
איך התאהבת בו אם את לסבית?
^ רגע מה?
איך התאהבת בו אם את לסבית?
אנונימי
שואל השאלה:
^האא אוקי סבבה
^האא אוקי סבבה
אנונימי
^ אתה כאן 11 ימים, אתה בן 27 והיא בת 16
מה אחי
מה אחי
שואל השאלה:
^^חחח אני מת
^^חחח אני מת
אנונימי
לא אבל עם חוש ההתאהבות המהיר שלי אני מאמינה שזה יכול לקרות
לא ומקווה שלא
אנונימי
לא התאהבתי סוג של מחבבת ונפגשנו פעם טחת אחרי שדיברנו פה ובאינסטגרם והיה מושלם ועכשיו כבר לא כזה מושלם חחח
אנונימית
באותו הנושא: