5 תשובות
איחור של שעה זה פיצוי מה קשור טיפ על מה ולמה
אם זה אוכל אתה אמור לקבל בחינם את מה שהזמנת או לפעם הבאה שעה זה מוגזם
קרה לי והבאתי לו טיפ אבל זה רק כי אני בן אדם מטומטם..
כן, לרוב השליח לא אשם באיחור אבל כן הייתי מבקש פיצוי מהמסעדה/מקום שהזמנתי
מזה הוא מרוויח כסף לפחות הוא הביא את זה מגיע לן
עשרה שקלים, מה קרה