8 תשובות
כן אני עולה ליא ואני עוברת בית ספר
כן
לא יודעת כל כך.. כי למשל אני עברתי שנה שעברה באמצע כיתה י בית ספר חדש אני גם עכשיו עולה ליא
כן, אני מכירה מישהו שעשה את זה
כן אבל צריך מלא אישורים וגם הבגרויות.. מסובך.
מכירה מישהי שעברה באמצע יא
אבל כמה שיותר מוקדם לעבור יותר טוב כי מתחילים בגרויות וזה ממש מסבך
קשה מאוד אבל אני חושבת שזה אפשרי