3 תשובות
אסור לעשות עין הרע, אבל תמיד לפחד על בנאדם שקרוב אליך זה לא משהו רע זה מראה על דאגה, ואם זה מעודד אותך אחותך עושה שירות מעולה למדינה והיא מאוד תורמת
לא כי לא יוציאו אותה באמת לקרב, ושמים אותם בגבולות שלא קורה שם כלום בעצם, ירדן ומצרים.
לא לא חושבים על דברים כאלה והכל יהיה בסדר
באותו הנושא: