33 תשובות
הפוך
אי אפשר ממש להשוות ביניהם
הביטלס גרמו לפריצת הדרך במוזיקה, והם שינו את כל הסגנון שהעולם ידע עד אז.
קווין עלו בדיוק כשהביטלס התפרקו והשתמשו בכלים שהביטלס פיזרו, ויצרו את המנגינה של עצמם

לדעתי שתי הלהקות ממש טובות, אבל אי אפשר להשוות
כנראה שכן
לדעתי את צודקת
קשה להשוות..אבל כנל
פעם חשבתי ככה היום אני לא מסוגלת להגיד מי יותר טוב שניהים להקות אגדיות ואני לא חושבת שיש דרך ןהשוות אותם בכלל
אי אפשר להשוות, הם בכלל לא באותו ז'אנר וכל אחת הייתה בתקופה אחרת ונגעה בתחומים שונים...
שואל השאלה:
אבל בלי קשר קווין פשוט להקה הרבה יותר טובה
אין ממש דרך להשוות אבל אני אישית מעדיף את קווין
אני לא חושב שהרבה יותר
אבל כן חושב שהם יותר טובים כי אני יותר מתחבר למוזיקה שלהם

לא ניתן להשוות ביניהם בגלל שהז'אנרים והתקופות היו שונות

אבל שכן נכון, היא שהביטלס הם הלהקה הכי מצליחה בכל הזמנים:
הם מכרו 600 מיליון אלבומים!!! (לעומת קווין שמכרו רק שליש מהכמות, אבל זה עדיין ממש מדהים)
אני אישית מתחבר יותר לשירים של קווין ואני פחות מקשיב לשירים של הביטלס אז אני נוטה להסכים איתך
אבל אני מעריך את שתי הלהקות באותה המידה
לא סובלת את הביטלס, אני לא מבינה איך זה קרה שאנשים כל כך אוהבים את המוזיקה שלהם
ברור שקווין הרבה יותר טובים
גם אני אעאעאא
צודקת אבל הם דיי שונים
אני גם חושבת.
אני לא מתחברת לשירים של הביטלס מכל מיני סיבות אבל קווין ממש מדהימים לדעתי.
אני מסכימה איתך
קווין הרבה יותר מגוונים מהביטלס, למרות ששני הלהקות טובות
לאא
קווין מדהימים, גאונות ראויה לשמה
אבל אי אפשר באמת להבדיל, קווין זה קווין וביטלס זה ביטלס. הכל תלוי בטעם שלך
אני ממש מסכים איתך, כולם תמיד אומרים לי הפוך אבל אני חושב שזה בדיוק ככה
הפוך, אני יותר מתחברת לביטלס (כרגע שומעת שיר שלהם:)
חולה על קווין
אין כאן מקום להשוואה
אני חושבת הפוך ממך, הביטלס הרבה יותר טובים מקווין
אני אישית לא מתחברת בכלל לביטלס לא יודעת למה


וקווין בעיניי הם להקה כלכך טובה, ברצינות אני ממש אוהבת אותם ואני יכולה לשמוע שירים שלהם בלופים אינספור פעמים.


אבל imagine של ג'ון לנון בהחלט שיר מושלם.
הפוך כפרה אל תשווי בכלל
לא
מ ס כ י מ ה
כן כי הביטלס הרבה יותר טובים
שואל השאלה:
^^^^^אימאלה מסכימה, imagine זה פשוט שיר כל כך יפה
הפוך לגמרי

הביטלס הרבה יותר טובים