7 תשובות
כל שעה שעתיים . אבל לרוב אני שמה טמפוןז
אנונימית
אני מחליפה פעמיים ביום
אין לי דם בקושי אז אין לי טעם גם להחליף
אין לי דם בקושי אז אין לי טעם גם להחליף
אנונימית
כל שעה אני לא יכולה לשבת עם זה
מתי שאני מתחילה להיות רעבה
תלוי בטעם
אני מחליפה איזה שלוש או ארבע פעמים ומשתמשת בפד של always
5 אבל פעם היה 12
באותו הנושא: