3 תשובות
תדבר על נושא משותף ואם את לא מבינה משהו פשוט תשאלי מישהו ותמשיכי משם את השיחה(גם אם את מבינה אפשר לשאול)
פשוט תבואי תתחילי שיחה תעשי טיפה צחוק וזהו הכי כיף בעולם
בדרכ בנים ידידים הכי חמודים ולא קשים
פשוט תבואי ותגידי היי באמת שזאת הדרך הכי טובה לדעתי