9 תשובות
לא הייתי הורג אף אחד בשביל משהו.
שמחתי לעזור,
yolo
בני אדם? לא. וגם לא הייתי אוכל אותם. חיות כן.
לא הייתי פיזית רוצחת אדם או חיה בשביל אוכל אבל אני כן אוכלת בשר
כן.
יום טוב.
כן, יאמי
כן זה כל הקטע
לא יש מספיק אוכל בלי בשר (אני אוכלת בכללי)
אני סינית אז הדיאטה שלי גם ככה מורכבת מעטלפים