4 תשובות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת הכל נמחק?
זה מראה שעשיתי גיבוי ממזמן.. יותר משנה אז צריכה לגבות עכשיו שוב כי אני קונה חדש
מה זאת אומרת הכל נמחק?
זה מראה שעשיתי גיבוי ממזמן.. יותר משנה אז צריכה לגבות עכשיו שוב כי אני קונה חדש
אנונימית
שואל השאלה:
יעברו השיחות וההתכתבויות שהיו לי עד הגיבוי האחרון אבל מה שאחרי לא יעבור..
יעברו השיחות וההתכתבויות שהיו לי עד הגיבוי האחרון אבל מה שאחרי לא יעבור..
אנונימית
שואל השאלה:
כל השיחות עוברות איך שהן?
הבנתי שהווצאפ לא עובר אם לא מגבים אותו לפני כן
כל השיחות עוברות איך שהן?
הבנתי שהווצאפ לא עובר אם לא מגבים אותו לפני כן
אנונימית
זה לא משנה הווצאפ יעבור לך במלואו כשתפעילי את האייפון החדש.
באותו הנושא: