התחברות
הרשמה
אתם אוהבים בנות מזל תאומים או שופטים אותם כי מלא אומרים שהם דו פרצופיות
חברה שלי תאומים וחברים שלי אומרים לי על זה כל הזמן
31 באוגוסט 2020, 03:50
אסטרולוגיה
2 תשובות
סתם בולשיט לדעתי
ל
לא טובה בשמות
מזל לא מאפיין התנהגות
א
איןלימהלספר
באותו הנושא:
למה אנשים שופטים שוביניסטים והומופובים לפמי שהם מכירים אותם?
למה לבנים מותר להיות מכוערים ולבנות אסור ותמיד יותר קשה לבנות בחברה ושופטים אותם?
אם הייתה לכם אפשרות מה הייתם בוחרים: בנים- להיות שני תאומים או בן ובת תאומים. בנות- בת ובת תאומות או בת ובן תאומים?
למה אנשים לא אוהבים את מזל תאומים?
אחותי בהריון עם תאומים... בן ובת, והיא רוצה שמות אמריקאים. איזה שמות אמריקאים אתם אוהבים?
אם זוג תאומים מתחתנים עם זוג תאומים הילדים שלהם יראו אותו הדבר?
למה בנים שופטים בנות רק לפי היופי?
אם אני תאומה ויש לי בנות דודות תאומות יש סיכוי שיהיו לי גם תאומים ?
כתבתי סיפור על רצח מהעבר ותאומים שמאוהבים באותה ילדה זה מעניין?
מה דעתכם על מישהי ששוקלת 40 קילו ובת 16 זה מעצבן אותי שאנשים שופטים מהר מידי
גם אתם לא אוהבים כשאנשים שופטים אתכם על כמות האוכל שאתם אוכלים ?