התחברות
הרשמה
ללכת לישון שעתיים וחצי או לא לישון? ישנתי שלוש שעות לפרוטוקול
31 באוגוסט 2020, 04:29
קימה בבוקר
שינה
עייפות
4 תשובות
לישון
ל
לואי_טומלינסון
מה לא הייתי עושה בשביל להירדם עכשיו (ומים)
ה
המבורגר?
תשני
ב
ברביייייי
תשן שוב, אל תדפק כמו כולנו.
M
Me, myself and I
באותו הנושא:
אני צריך לקום עוד שעתיים וחצי, ללכת לישון או שלהישאר ער?
ללכת לישון שעה וחצי או להשאר ער ?
כדאי ללכת לישון שעה וחצי ?
צריכה לקום עוד שעתיים וחצי ללכת לישון או להישאר ערה?
אם אני אמורה להתעורר עוד שעה וחצי ללכת לישון או לא?
לא ישנתי כל הלילה והבית ספר מתחיל ב8 וחצי , ללכת לישון לשעה או שכבר אין טעם?...
ללכת לישון שעתיים וחצי או לסבול עד אחר הצהריים ולעלות לישון ?
אני צריכה לקום בשמונה בבוקר, ללכת לישון עכשיו או עוד חצי שעה - שעה?
לישון עוד שעה וחצי או ללכת לאנגלית?
יש לי עוד שעתיים וחצי לישון. ללכת לישון או פשוט להשאר ערה עד אז וללכת לבית ספר
מה עדיף לישון שעתיים וחצי או לא לישון בכלל?