3 תשובות
שואל השאלה:
אז זהו שתדעו שלוד זה מקום מדהים אמנם יש לה שם לא כל כך טוב אבל זה בגלל משפחות מסויימות שנמצאות שם ,התושבים עצמם רגילים וטובים .
אז זהו שתדעו שלוד זה מקום מדהים אמנם יש לה שם לא כל כך טוב אבל זה בגלל משפחות מסויימות שנמצאות שם ,התושבים עצמם רגילים וטובים .
אנונימית
זה עדיין עיר פשע, עם מישהו זכה בתוכנית ריאליטי משם.
אנונימי
אבל לוד זה חרא של מקום זה שיש שם את המקום של התוכניות לא מראה אחרת. מילה זה נטו שם בגלל שהעלות לא הייתה גבוהה לשכור תמקום
באותו הנושא: