16 תשובות
למה שתעשה אץ זה
אנונימית
למה דווקא לברזיל?
לא
שואל השאלה:
כי אין אופציות אחרות
כי אין אופציות אחרות
שואל השאלה:
ולמה לא ?
ולמה לא ?
בכללי עדיף להישאר בישראל הכי בטוח ליהודים ובכלל לכולם ניראלי ארץ אחת הנורמליות אבל אם כבר אז ארהב אנגליה כאלה
שואל השאלה:
אני לא יכול עם המסכות האלה
קשה לי לנשום איתן
אני לא יכול עם המסכות האלה
קשה לי לנשום איתן
שואל השאלה:
אם ארהב אז רק בדיטרויט או מדינות עם רוב רפובליקני
אם ארהב אז רק בדיטרויט או מדינות עם רוב רפובליקני
מה קשור לברזיל
אין שם מסיכות כאילו?
שואל השאלה:
ממה שהבנתי הנשיא שלהם די מכחיש קורונה ויש שם פחות הגבלות. הם לא עשו סגר.
ממה שהבנתי הנשיא שלהם די מכחיש קורונה ויש שם פחות הגבלות. הם לא עשו סגר.
עדיף לך להישאר בישראל תהיה עם מסיכה ביד או בסנטר כזה ותסתובב עם בקבוק ביד ואם שוטר בא תגיד לו סליחה שתיתי אני שם עכשיו וזהו
שואל השאלה:
הבנתי שבברזיל יש החמרה עם המסכות בחלק מהרשויות וגם זה סיפור להגיע לשם. אז נראה לי שאוותר. אם כבר אז עדיף שעתיים טיסה לטורקיה וגם מלא שם בלי מסכות וכל החרא הזה
בארץ עכשיו חוקי החירום הפכו לחוק מדינה והמשטרה הגבירה את האכיפה ויותר קשה לערער על דוחות.... לצערי משהו פה נדפק לגמרי
הבנתי שבברזיל יש החמרה עם המסכות בחלק מהרשויות וגם זה סיפור להגיע לשם. אז נראה לי שאוותר. אם כבר אז עדיף שעתיים טיסה לטורקיה וגם מלא שם בלי מסכות וכל החרא הזה
בארץ עכשיו חוקי החירום הפכו לחוק מדינה והמשטרה הגבירה את האכיפה ויותר קשה לערער על דוחות.... לצערי משהו פה נדפק לגמרי
לא,
אכן בברזיל המון נדבקים
אפילו הנשיא שלה ניסה להתגרות בגורל והלך בלי מסכה והתוצאות לא איחרו להגיע
ברזיל יש המון עוני,המון סמים, היום גנבות ואיומים בנשק זה לא דבר נדיר
ברזיל היא מדינת עולם 3 ללא ספק
לא פלא שהמון ברזילאים עוברים לגור ב-מיאמי (ארה"ב)
ב-קנדה לא חסר ברזילאים (ובכלל פורטוגזים)
גם ברלין (גרמניה) יש המון ברזילאים
האדם החכם מחפש מקום לחיים טובים יותר
אכן בברזיל המון נדבקים
אפילו הנשיא שלה ניסה להתגרות בגורל והלך בלי מסכה והתוצאות לא איחרו להגיע
ברזיל יש המון עוני,המון סמים, היום גנבות ואיומים בנשק זה לא דבר נדיר
ברזיל היא מדינת עולם 3 ללא ספק
לא פלא שהמון ברזילאים עוברים לגור ב-מיאמי (ארה"ב)
ב-קנדה לא חסר ברזילאים (ובכלל פורטוגזים)
גם ברלין (גרמניה) יש המון ברזילאים
האדם החכם מחפש מקום לחיים טובים יותר
שואל השאלה:
ה"מגיפה" הזו מסוכנת לרוב לאנשים קשישים בעלי מחלות רקע. כמות הצעירים שמתו מקורונה עומדת על פחות מ0.1 אחוז בארהב (ואפילו הcdc בארהב הודה שהכל הנראה חלק גדול מהתמונה היא לא באמת מהקורונה)
ודוקא מאז שבולסאנרו בשלטון יש יותר עונשי מוות וטיפול יותר טוב בפושעים, התמיכה בו עלתה לאחרונה
https://nbc25news.com/news/local/cdc-94-of-covid-19-deaths-had-underlying-medical-conditions
ה"מגיפה" הזו מסוכנת לרוב לאנשים קשישים בעלי מחלות רקע. כמות הצעירים שמתו מקורונה עומדת על פחות מ0.1 אחוז בארהב (ואפילו הcdc בארהב הודה שהכל הנראה חלק גדול מהתמונה היא לא באמת מהקורונה)
ודוקא מאז שבולסאנרו בשלטון יש יותר עונשי מוות וטיפול יותר טוב בפושעים, התמיכה בו עלתה לאחרונה
https://nbc25news.com/news/local/cdc-94-of-covid-19-deaths-had-underlying-medical-conditions
כן ישראל זה חרא
באותו הנושא: