6 תשובות
עדיף להיות עם חבר אחד אמיתי מאשר עם 10 מזוייפים
נשמע ממש מבאס
אבל תנסי להמשיך הלאה כמה שאפשר למרות שקשה
איך הבנת? רוצה לפרוק?
עדיף חבר 1 מאלף מזוייפים:) מוזמן לפרוק אצלי בפרטי❤
שואל השאלה:
זה כאילו משהו שהצטבר אבל שהתפרץ עכשיו
הם הרבה פעמים הזמינו אותי ליציאות רק מתי שהם לא יכלו להזמין אחרים
ללופט למשל אם רוצים להוריד לכולם מהמחיר היו מזמינים אותי גם
נגיד סתם הזמנתי את כולם אליי לשבת והם לא הזמינו אותי
עכשיו זה קפץ לי בגלל שקניתי משהו טוב ואמרתי להם שנישב מתישהו
ועכשיו מסתבר הם יצאו לפק"ל לילי ולא קראו לי (בכל מקרה לא יכלתי אבל לפחות לקרוא לי) והם מתקשרים אליי ושואלים אם אני יכול להביא להם מזה קצת וכמובן שנפנפתי אותם
אנונימי
אז אולי תנתק קשר ותישאר רק עם החבר האמיתי באמת שיש לי חברה אחת אמיתית והיא שווה אין סוף חברים חוץ ממנה אני לא בקשר עם אף אחד
תנסה גם למצוא חברים חדשים
אנונימית