11 תשובות
נשמע ממש חרא תמצא עיסוק שיעסיק אותך כדי לא להתרכז בהם
וואו אני משתתפת בצערך
אני מקווה שיהיה לך טוב :((
שואל השאלה:
תודה:(
אני ממש מצטער על כל זה
שולח לך מלא חיזוקים ואהבה
ומישהי מהמשפחה הקרובה שלי נפטרה ביום הולדת שלי שבוע שעבר בחמישי.
וסבתא שלי נפטרה בדיוק חודש אחרי שנולדתי.
שמעי את יכולה לקחת את זה כמובן חרא ושהחיים שלך עכשיו חרא ואוף
ואת יכולה לקחת את זה כמובן טוב, כלומר לא לתת לזה להשפיע על חייך ולהיות מאושרת.
אני לא אשווה עכשיו את המצב שלך לשל אחרים אבל אני מנסה להגיד פה משהו.
מקווה שיהיה לך שנה טובה:)
גם הוריי מתגרשים
נעבור את זה ❤
שואל השאלה:
תודה ומשתתפת בצערך
תהיי חזקה, אל תתני לדברים כאלה לשבור אותך
היי..
נשמע שהתקופה האחרונה מציבה בפנייך התמודדויות קשות ומאתגרות.. את מתארת אובדן, מחלה קשה ובנוסף מצב משפחתי מורכב בו נדמה כי הבית, אולי הבסיס הבטוח והמוכר בחייך, עומד להשתנות לחלוטין.. אני משערת שזה יכול להרגיש ממש כאילו הקרקע נשמטת מתחת לרגלייך.. כאילו אין על מי להישען וכבר אין מקום בטוח להניח עליו את הראש ולהירגע או לפרוק את אשר מכביד עליך..

נדמה כי את מתמודדת עם הרבה כאב יחסית לגילך הצעיר וייתכן כי זה מרגיש לך כבר יותר מידי, שאת לא מסוגלת להתמודד ולהחזיק יותר את הכאב לבדך..
את שואלת אם זה נורמלי.. כמו מנסה למצוא היגיון בתוך הסערה והבלאגן.. אולי למצוא מקום מנחם או מישהו שירגיע..

יקרה, אני רוצה להזמין אותך לדבר עם אחד המתנדבים שלנו בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, הצ'ט שלנו אנונימי ובו תוכלי לפרוק, לשתף במה שעובר עלייך, לדבר עם מישהו שאכפת לו ולקבל אוזן קשבת במקום מכיל ומקבל.. ללא שיפוטיות.


מוזמנת עכשיו, או בכל זמן שתרצי..

מחכים לך שם,
שלך,
מתנדבת סה"ר.