10 תשובות
אי אפשר
את יכולה לבוא ולא ללמוד זה עיינן שלך
את יכולה לבוא ולא ללמוד זה עיינן שלך
זה קשה ממש לפרוש וזה פוגע בעתיד, לכן לא אעזור לך עם זה.
בגיל 12??? לא חשבתי בכלל שיש אופציה לפרוש תישארי מה הלחץ? כיתה ז הכי כיף מה עושים כבר בחטיבה? זה הרגעים הכי כיפים
זה סתם יפגע לך בהתפתחות אם את תפרשי ואחרי את לא תלמדי.
זה סתם יפגע לך בהתפתחות אם את תפרשי ואחרי את לא תלמדי.
אז אני אגיד לך שאת בכיתה ו ואת לא מבינה כלום מהחיים שלך. כל השנים הכי יפות לפנייך של החטיבה והתיכון, בכיתה ו עשו עליי חרם ועכשיו אני נהיית עצובה מהמחשבה של לעזוב את בית ספר.
שואל השאלה:
שאלתי מאיזה גיל טכנית אפשר לפרוש
שאלתי מאיזה גיל טכנית אפשר לפרוש
אנונימית
לכולם קשה
אבל מאיפה עוד תלמדי את החומר הזה?
וגם זה חוק חינוך חובה
אבל מאיפה עוד תלמדי את החומר הזה?
וגם זה חוק חינוך חובה
מגיל 16
אפשר מכיתה יא לדעתי, אבל עד אז הדעה שלך תשתנה
שואל השאלה:
מה כל כל יפה בשנים האלה? עדיין לא לא מצליחה להבין למה הן כל כך יפות וטובות.
אם אלה השנים הכי טובות שלי, מה מחכה לי בעתיד...
מה כל כל יפה בשנים האלה? עדיין לא לא מצליחה להבין למה הן כל כך יפות וטובות.
אם אלה השנים הכי טובות שלי, מה מחכה לי בעתיד...
אנונימית
כי את עוד לא שם, תחשבי שאת חיה בלי לדאוג על הצבא (עד כיתה מסוימת לפחות) ובלי לשלם על עצמך ואת הולכת ומבלה עם חברים כל היום גם אם זה במסגרת לימודים, הייתי בכיף מתחלפת איתך וחוזרת לכיתה ז
באותו הנושא: