4 תשובות
כע
אנונימי
כן ואת צריכה גם להודיע ולדווח אבל עדיף לך במחלה אמיתית עם חום או משהו וחופש רק אם ממש חושב וקבעת משהו שדורש ולהודיע כמה זמן מראש שתקחי חופש עדיף לא לקחת עכשיו חופש רק אם יש לך משהו ממש חשוב כי עכשיו ספטמבר אוקטובר זו תקופה של חגים ומועדים וגם ככה כנראה תהיי חצי יום לא השגת בזה משהו וירדו לך מלא ימים חבל תתחשבי עלזה
רק אם את חורגת מהימים שנותנים לך. ככה היה אצלי..
יש לך מספר ימי חופש ומחלה שמגיעים לך.
אם את חולה/יום קשוח של מחזור את מוציאה חופש מחלה.
אם בנושא אחר שהוא לא חולי את לוקחת יום חופש.
במקרה של לקיחת יום מחלה את צריכה ישר ליידע את 2 הרכזות שלך.
הרכזת של העמותה והאחראית עליך מהתקן.
במקרה של יום חופש את צריכה לבקש אישור משני הרכזות שלך לפני לקיחת היום חופש.