3 תשובות
שואל השאלה:
זה הבית הראשון אם מישהו מעוניין לראות
אנונימי
שואל השאלה:
גם בשיר המקורי השורןת ארוכות^
אנונימי
ג'יסוס.
אם זה סתם כתיבה בחרוזים אז יצא לך סבבה.
אם זה כתיבת ראפ כל משפט שלך יצא ארוך מדי וזה לא אפשרי להפוך את זה ל "bars"
תנסה לקצר ל5 מילים כל שורה ולמצוא לה "ריטם" שיתאים לביט שמצאת.
זה לא קל לעשות את זה אבל אתה תלמד עם הזמן.
4AM