7 תשובות
גם אני שיט
תחשבי שאת מתגנדרת בשביל עצמך ככה לא תרגישי רע אגב הקראש צריך לאהוב אותך אם או בלי איפור כמו שאת :)
אנונימית
ברור שכן אבל אל תתאמצי שימי מסקרה ואודם שקוף זה כלכך יפה נשבעת
אל תנסי להיראות טוב או להתנהג טוב בשביל מישהו
אנשים יאהבו אותך פשוט תהיה עצמך
אנשים יאהבו אותך פשוט תהיה עצמך
שואל השאלה:
אני לא ממש אתאמץ ואקום עכשיו ב5 בבוקר כדי לעשות איפור ותסרוקת חח אבל עדיין
אני לא ממש אתאמץ ואקום עכשיו ב5 בבוקר כדי לעשות איפור ותסרוקת חח אבל עדיין
אנונימית
אל תתאמצי להיראות טוב רק בשביל הקראש.. תהיי את את לא חייבת לבוא דוגמנית צמרת לבית ספר רק בגלל שהקראש שלך באותה קפסולה איתך
אוף כיף לך אני בלי הקראש שלי ועכשיו אני לא אדבר איתן ולא אראה אותן אלוהים יודע כמה זמן
אנונימית
באותו הנושא: