5 תשובות
בדקת את האתר שלהם?
שואל השאלה:
כן, לא ראיתי משהו לגבי זה
כן, לא ראיתי משהו לגבי זה
אנונימי
אוקיי זה אולי מאוד חסר טקט מצידי להגיד, אבל הייתי ממליצה לך להתקשר לבדוק
אני יודעת שזה קשה, אבל קחי נשימה עמוקה ותעשי את זה (אם בא לך כמובן)
אל תתני לקורונה לתת לך לגיטימציה לוותר על עצמך
אני יודעת שזה קשה, אבל קחי נשימה עמוקה ותעשי את זה (אם בא לך כמובן)
אל תתני לקורונה לתת לך לגיטימציה לוותר על עצמך
שואל השאלה:
אוקיי, אנסה (אני בן, דרך אגב:). תודה!
אוקיי, אנסה (אני בן, דרך אגב:). תודה!
אנונימי
האא מצטערת
ובהצלחה לך , יהיה טוב:)
ובהצלחה לך , יהיה טוב:)
באותו הנושא: