5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי, אנסה (אני בן, דרך אגב:). תודה!
אנונימי
האא מצטערת
ובהצלחה לך , יהיה טוב:)
אוקיי זה אולי מאוד חסר טקט מצידי להגיד, אבל הייתי ממליצה לך להתקשר לבדוק
אני יודעת שזה קשה, אבל קחי נשימה עמוקה ותעשי את זה (אם בא לך כמובן)
אל תתני לקורונה לתת לך לגיטימציה לוותר על עצמך
שואל השאלה:
כן, לא ראיתי משהו לגבי זה
אנונימי
בדקת את האתר שלהם?